Suomi | Svenska | English
Selkokieli | Lättläst språk
Viittomakieli | Teckenspråk
Suomi | Svenska | English | Pусский | Deutsch | 日本語
Suomi | Svenska | English | Eesti keel | Français | Pусский | Soomaali | Türkçe | Español | بالعربية | 中文 | فارسی
Haluatko kysyä Helsingin kaupunginarkiston aineistosta tai kaupungin historiasta tai antaa palautetta kaupunginarkistolle? Voit lähettää kysymyksesi ja palautteesi oheisen lomakkeen kautta. Jos haluat viestiisi vastauksen, täytä myös yhteystietosi (nimi ja sähköpostiosoite tai puhelinnumero). Palautteen voit jättää halutessasi nimettömänä tai nimimerkillä. Viestisi voidaan julkaista luvallasi kaupungin sivuilla (www.hel.fi/palaute).
Jos kysymyksesi tai palautteesi koskee tiettyä paikkaa tai aluetta, merkitse tarkoittamasi alue myös kartalle.
Koska tämän sähköpostin tietoturvaa ei ole varmistettu, palautteessanne ei ole syytä mainita esim. henkilötunnuksia, pankkitilin numeroja tai varallisuutta koskevia tietoja eikä myöskään arkaluontoisia tietoja kuten tietoja terveydentilasta tai asiakkuuteen liittyviä tietoja.
Sähköinen viesti toimitetaan viranomaiselle lähettäjän omalla vastuulla (Laki sähköisestä asioinnista viranomaistoiminnassa 24.1.2003/13, 8 §). Jos asiakirjan toimittamiselle on asetettu määräaika, lähettäjän on huolehdittava siitä, että asiakirja saapuu viranomaiseen määräajassa (Hallintolaki 6.6.2003/434, 17 §).
Tämän vuoksi palauteviestinä ei tule lähettää esimerkiksi lakisääteisiä muistutuksia, kanteluja tai oikaisuvaatimuksia päätöksistä.
Palautejärjestelmän rekisteriseloste