Suoraan sisältöön

Maisa-asiakasportaali

Maisa-asiakasportaalissa voit asioida sähköisesti sosiaali- ja terveyspalveluissa. Tutustu Maisan mahdollisuuksiin ottamalla se käyttöön verkossa osoitteessa Maisa.fi tai Maisa-mobiilisovelluksena.

Ammattilaiset vastaavat Maisan kautta lähettämääsi viestiin tavallisesti viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.

Maisa toimii verkkoselaimessa osoitteessa www.maisa.fi sekä mobiilisovelluksessa. Ilmaisen Maisa-sovelluksen voit ladata laitteellesi iOS- tai Android-sovelluskaupasta. Kun kirjaudut Maisaan, tarvitset verkkopankkitunnukset tai muun vahvan tunnisteen. Ensimmäisellä käyttökerralla sinun pitää hyväksyä Maisan käyttöehdot.

Katso asiakkaan ohje Maisan käyttöön

Puolesta-asiointi Maisassa

Täysi-ikäinen täysivaltainen henkilö voi antaa puolesta-asioinnin oikeuden Maisassa haluamalleen henkilölle.

Katso Maisan puolesta-asioinnin ohje

Lue lisää puolesta-asioinnista osoitteessa Maisa.fi / Usein kysytyt kysymykset

Digituki auttaa ja opastaa

Tarvitsetko tukea tietokoneen, älypuhelimen tai tabletin käytössä? Kaipaatko opastusta sähköiseen tunnistautumiseen tai eri verkkopalveluiden käyttöön? Helsinki tarjoaa digitukea joka puolella kaupunkia, muun muassa kirjastoissa, työväenopistoissa, Stadin asukastaloissa, vanhusten palvelukeskuksissa ja nuorisotaloissa.
Katso esteettömät digituen palvelupisteet palvelukartalta 

Etädigitukipalvelun avulla voit saada apua puhelimen tai tietokoneen välityksellä myös etänä.

Helsinki-info vastaa kysymyksiin sähköisestä asioinnista ja vastaanottaa tukipyyntöjä numerossa 09 310 111 11.

Lue lisää Helsingin digituesta: digituki.hel.fi



23.05.2022 13:55