Jos et tavoita Helsingin Matkapalvelun asiakaspalvelua 15 min jonotusajassa, voit ottaa taksin tolpalta

Mikäli olet Helsingin Matkapalvelun asiakas, etkä saa Matkapalvelun asiakaspalvelukeskukseen puhelimitse yhteyttä 15 minuutin jonotusajassa tai tilaamasi kuljetus on yli 15 minuuttia myöhässä, voit tilata auton Taksi Helsingin tai Menevän taksikeskuksesta tai ottaa näiden kuljetuspalvelun tuottajien auton taksitolpalta. Sama koskee myös tekstiviesti- ja sähköpostitilauksia. Jos et saa vahvistusta matkasta 15 min ajassa tilauksestasi, voit ottaa taksin tolpalta.
Invataksin takaosa.
Kuva: Jussi Hellsten

Voit tilata taksin muilta toimijoilta soittamalla Taksi Helsingin p. 09 4246 8155 tai Menevän p. 0800 02120 asiakaspalveluun.

Jos tilaat auton Taksi Helsingin tai Menevän taksikeskuksesta, kerro tilauksen yhteydessä, että olet Helsingin Matkapalvelun asiakas. Voit maksaa matkan kuljetuspalvelun maksukortilla, kun olet varmistanut tilauksen yhteydessä, että se käy autossa maksuvälineenä.

Ilmoita kuljetuksesta Helsingin Matkapalvelun asiakaspalvelukeskukseen mahdollisimman pian sen toteutumisen jälkeen. Ilmoita myös taksin numero, joka löytyy taksin kuitista.

Huomioithan, että jos otat auton taksitolpalta ilman, että palvelussa on ollut ruuhkaa tai auto on ollut myöhässä, matkakustannus voidaan laskuttaa takaisin.