Työterveys Helsingin vuosi 2019

Työterveys Helsingin vuoden 2019 toimintakertomus on julkaistu. Julkaisun teemoja ovat vaikuttava työterveyshuolto, asiakaskokemus sekä elintavat ja hyvinvointi.

Työterveys Helsingin vuoden 2019 toimintakertomus on julkaistu. Julkaisun teemoja ovat vaikuttava työterveyshuolto, asiakaskokemus sekä elintavat ja hyvinvointi.

Vuonna 2019 Työterveys panosti voimakkaasti digipalveluiden eteenpäinviemiseen. Asiakkaille avautui hoitochat, sähköinen ajanvaraus ja asiointipalvelu.

Vuoteen liittyi monia vaikuttavia yhteistyökuvioita Helsingin kaupungin sisällä aina Työterveyskyselystä työkykyvalmennuksiin. Sisäinen työterveys- ja sairaanhoitajien projekti auttoi vastaamaan työn muutoksiin liittyviin haasteisiin.

Asiakkaille on haluttu tuoda ääni palautteiden lisäksi myös juttujen muodossa. Toimintakertomuksessa esitellään mm. millainen merkitys sillä on, kun työterveyshoitaja lähtee orkesterin kanssa ulkomaille työmatkalle tai millaista on olla mukana liikuntakoutsauksessa.

−Julkaisu ilmestyi tänä vuonna normaalia myöhemmin pandemian aiheuttaman aikataulumuutoksen vuoksi, mutta se tarjoaa samalla hetkeksi muuta ajateltavaa poikkeusajan uutisten vastapainoksi. Vuoden 2019 toimintakertomus on napakka paketti uudistuksia, asiakaskuulumisia ja vaikuttavaa tekemistä viime vuodelta, viestintäsuunnittelija Anu Cavén sanoo.

Tutustu vuoden julkaisuun täällä: Työterveys Helsingin toimintakertomus 2019

Sinua voisi kiinnostaa

MedicubeX Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksen aulassa.

Itsemittauspiste Kalasataman terveysasemalle

Julkaistu:
Työskentelyä terveysasemalla.

Terveysasemien takaisinsoittoa sujuvoitetaan

Julkaistu: