NeRo-neuvolarobotti vastaa lapsiperheiden kysymyksiin 24 h vuorokaudessa

Helsingin neuvolan chatbot NeRo palvelee jälleen. Voit kysyä mieltäsi askarruttavia kysymyksiä NeRo-neuvolarobotilta silloin, kun sinulle parhaiten sopii.
Lapsiperheen vanhemmat tietokoneella.

Neuvolan chatbot NeRo palvelee jälleen. Voit kysyä mieltäsi askarruttavia kysymyksiä NeRo-neuvolarobotilta silloin, kun sinulle parhaiten sopii. NeRo-neuvolarobotti vastaa neuvolan asiakkaille vuorokauden ympäri.

Helsingin neuvolan chat-palvelussa terveydenhoitaja on paikalla tuttuun tapaan arkisin klo 10–14. Voit tänä aikana kertoa NeRolle, että haluat keskustella terveydenhoitajan kanssa. Chatissa voit keskustella terveydenhoitajan kanssa anonyymisti tai tarvittaessa terveydenhoitaja pyytää sinua tunnistautumaan. Näin voit hoitaa myös henkilökohtaisia asioitasi terveydenhoitajan ollessa paikalla.

Neuvolan chatbot löytyy osoitteessa: www.hel.fi/neuvolat

Huomioithan, että NeRo ei osaa välttämättä vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta esitetyt kysymykset auttavat NeRoa oppimaan koko ajan lisää.

Voit olla yhteydessä omaan terveydenhoitajaasi myös sähköisen asioinnin kautta www.maisa.fi(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)

Neuvolan puhelinpalvelu toimii arkisin klo 8–14 numerossa 09 310 55530(Linkki aloittaa puhelun)

Kiireellisissä asioissa otathan yhteyttä omaan terveysasemaasi (sairausasiat) tai päivystysaikana päivystysnumeroon 116 117.

Kuva: Mari Huhtanen