Ilmoittautumalla mukaan pääset osallistumaan kehittämistyöhön Helsingin kaupungin digitaalisella asiakastutkimusalustalla.
Aloitamme kehittämistyön 31. lokakuuta, jolloin saat sähköpostiisi linkin alustalle ja pääset osallistumaan kanssamme keskusteluun, ideointiin ja kommentoitiin.
Keräämme palautetta ja näkemyksiänne nykyisten avustuskriteerien toimivuudesta sekä ideoita ja näkökulmia niiden kehittämiseksi 30. marraskuuta saakka. Tämän jälkeen sinulla on vielä mahdollisuus kommentoida kriteeriluonnoksia. Tavoitteenamme on, että uudet avustuskriteerit ovat käytössä kevään 2025 avustushaussa.
Järjestämme 7. lokakuuta kello 14-15 infon Teamsissa, jossa pääset kuulemaan lisää kehittämistyön vaiheista ja osallistumisesta sähköisellä alustalla. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon eikä sitä tallenneta.
Infon materiaali (päivitetty 7.10.)(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Jos et halua osallistua kriteerien kehittämiseen sähköisellä alustalla, niin tule mukaan Kumppanuustorillemme 31. lokakuuta kello 17 kaupungintalon aulaan, jossa ohjelmassa on myös keskustelua avustuskriteerien kehittämisestä.
Lisätietoja:
Veli-Matti Hurtig, veli-matti.hurtig@hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman)
Veera Vilkama, veera.vilkama@hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman)
Marianne Neijonen, marianne.neijonen@hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman)