Helsingin kaupungin Apuvälinepalveluissa otetaan maaliskuun lopulla käyttöön uusi tietojärjestelmä, joka mahdollistaa toimivamman apuvälinepalvelukokonaisuuden.
Apuvälinepalveluiden henkilöstö kouluttautuu käyttämään uutta järjestelmää noin kolmen viikon ajan 28.2 ― 18.3.2022. Henkilöstön kouluttautuminen vaikuttaa apuvälinepalveluiden aukioloaikoihin.
Apuvälinepalveluiden toimipisteessä Konalassa (Ruosilantie 18) sekä puhelimitse (09 310 47589) palvellaan koulutusten aikana poikkeavin aukioloajoin 28.2 ― 18.3.2022. Käyttöönoton jälkeen maanantaista 21.3. alkaen Apuvälinepalvelut palaa normaaleihin aukioloaikoihin.
Poikkeavat aukioloajat
helmi-maaliskuussa (28.2.-18.3.)
- maanantaisin klo 8 ― 16
- ti ― to klo 10 ― 16
- perjantaisin klo 10 ― 14
Aukioloajat 21.3.
alkaen:
- ma ― ti klo 8 ― 16
- ke ― to klo 9 ― 17
- perjantaisin klo 10 ― 14
Yhteystiedot:
Käyntiosoite: Ruosilantie 18, 00390 Helsinki
Asiakaspalvelu- ja huoltopuhelin: 09 310 475 89
Sähköposti: sote.apuvalinepalvelut(at)hel.fi . Huom! Sähköpostitse vain yleiset tiedustelut, tietoliikenne ei ole suojattu.
Verkkosivu ja huollon ajanvaraus
Apuvälinepalveluiden verkkosivu
Sähköinen ajanvaraus perushuollolle(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Apuvälinepalvelut on tarkoitettu aikuisille (yli
16-vuotiaille) helsinkiläisille, joiden toimintakyky on alentunut. Apuväline lainataan aina henkilökohtaiseen käyttöön.
Lainattavat apuvälineet ovat pääsääntöisesti käytettyjä, asianmukaisesti
puhdistettuja ja huollettuja. Apuvälinepalvelu on asiakkaalle maksutonta.