Apuvälinepalvelut ottaa käyttöön uuden järjestelmän – kevään aukioloaikoihin muutoksia

Helsingin kaupungin Apuvälinepalveluissa otetaan maaliskuun lopulla käyttöön uusi tietojärjestelmä, joka mahdollistaa toimivamman apuvälinepalvelukokonaisuuden.
Työntekijä avustaa asiakasta apuvälineen käytössä-

Helsingin kaupungin Apuvälinepalveluissa otetaan maaliskuun lopulla käyttöön uusi tietojärjestelmä, joka mahdollistaa toimivamman apuvälinepalvelukokonaisuuden.

Apuvälinepalveluiden henkilöstö kouluttautuu käyttämään uutta järjestelmää noin kolmen viikon ajan 28.2 ― 18.3.2022. Henkilöstön kouluttautuminen vaikuttaa apuvälinepalveluiden aukioloaikoihin.

Apuvälinepalveluiden toimipisteessä Konalassa (Ruosilantie 18) sekä puhelimitse (09 310 47589) palvellaan koulutusten aikana poikkeavin aukioloajoin 28.2 ― 18.3.2022. Käyttöönoton jälkeen maanantaista 21.3. alkaen Apuvälinepalvelut palaa normaaleihin aukioloaikoihin.

Poikkeavat aukioloajat
helmi-maaliskuussa (28.2.-18.3.)

  • maanantaisin klo 8 ― 16
  •  ti ― to klo 10 ― 16
  • perjantaisin klo 10 ― 14

Aukioloajat 21.3.
alkaen:

  • ma ― ti klo 8 ― 16
  • ke ― to klo 9 ― 17
  • perjantaisin klo 10 ― 14


Yhteystiedot:

Käyntiosoite: Ruosilantie 18, 00390 Helsinki
Asiakaspalvelu- ja huoltopuhelin:  09 310 475 89
Sähköposti: sote.apuvalinepalvelut(at)hel.fi . Huom! Sähköpostitse vain yleiset tiedustelut, tietoliikenne ei ole suojattu.


Verkkosivu ja huollon ajanvaraus

Apuvälinepalveluiden verkkosivu

Sähköinen ajanvaraus perushuollolle(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)

 
Apuvälinepalvelut on tarkoitettu aikuisille (yli
16-vuotiaille) helsinkiläisille, joiden toimintakyky on alentunut. Apuväline lainataan aina henkilökohtaiseen käyttöön.
Lainattavat apuvälineet ovat pääsääntöisesti käytettyjä, asianmukaisesti
puhdistettuja ja huollettuja. Apuvälinepalvelu on asiakkaalle maksutonta.