Nauti kesästä Helsingissä – jaa rakkautesi #HelsinkiLove-tunnisteella

Helsingin kesäkampanjassa kannustetaan kaupunkilaisia jakamaan kotikaupunkirakkautta sosiaalisessa mediassa. Kampanja näkyy kesän ajan Helsingin kumppanuustapahtumien screeneillä, kaupungin ulkomainospinnoilla, infonäytöillä ja sosiaalisen median kanavissa.
Kaksi henkilöä lippakioskilla.
Kuva: Anton Tevajärvi

Helsinki on täynnä toinen toistaan hauskempia ja hienompia tapahtumia, jotka kokoavat helsinkiläisiä yhteen nauttimaan kesästä. Yhtä lailla Helsinki tarjoaa upeita ja ihania paikkoja, joissa viettää kesän ihania hetkiä. Helsingin lippakioskeilla voi rakastua aivan erityiseen tunnelmaan, jossa vuosikymmenten historia kietoutuu nykypäivään, outo helsinkiläinen juttu on se, että presidentinlinnan edustalla voi uida meren päällä, Töölönlahti on urbaani vilvoittava keidas keskellä kaupunkia. Mitä sinä rakastat kesäisessä Helsingissä?

Helsingin kesäkampanjassa kaupunkilaisia kannustetaan jakamaan kotikaupunkirakkautta ja kesän ihania hetkiä sosiaalisen median kanavissa tunnisteella #HelsinkiLove. Kampanjan kohderyhmänä ovat kaikenikäiset helsinkiläiset ja sen tavoitteena on ja vahvistaa ja tuoda näkyväksi helsinkiläisten paikallisylpeyttä.

Kampanja starttasi tapahtumien superviikonloppuna 30.6.–2.7., jolloin metallimusiikkifestivaali Tuska, ihmisoikeus- ja kulttuuritapahtuma Helsinki Pride ja uusi elektronisen musiikin tapahtuma U Nation kutsuivat viettämään rakkaudentäyteistä viikonloppua Helsinkiin. Heinäkuussa kampanja jatkuu jalkapalloturnaus Helsinki Cupin ja Kaivopuistossa järjestettävän Mamma Mia -musikaalin ajan. Kampanjan päättää Flow Festival elokuussa.

Kampanjan videosisällöt näkyvät tapahtumien screeneillä, kaupungin ulkomainospinnoilla ja sosiaalisen median kanavissa aina tapahtumien aikana. Aihetunnisteella #HelsinkiLove jaettuja julkaisuja nostetaan kaupungin sosiaalisen median kanaviin.

Uutinen päivitetty 17.7.