Talpan chatbotti auttaa sinua Helsingin kaupungin laskujen maksamiseen liittyvissä kysymyksissä

Taloushallintopalvelu (Talpa) on ottanut käyttöön chatbotin, joka auttaa kaupunkilaisia Helsingin kaupungin laskujen maksamiseen liittyvissä asioissa. Haluat sitten siirtää eräpäivää, ilmoittaa osoitteenmuutoksesta tai kysyä sosiaali-ja terveyspalveluiden maksukatosta, Talpan chatbot palvelee vuorokauden ympäri.
Mies työskentelee Etelä-Haagan kirjastossa.
Mies työskentelee Etelä-Haagan kirjastossa. Kuva: Jussi Hellsten

Taloushallintopalvelu (Talpa) on ottanut käyttöön chatbotin, joka auttaa kaupunkilaisia Helsingin kaupungin laskujen maksamiseen liittyvissä asioissa. Haluat sitten siirtää eräpäivää, ilmoittaa osoitteenmuutoksesta tai kysyä sosiaali-ja terveyspalveluiden maksukatosta, Talpan chatbot palvelee vuorokauden ympäri.

Chatbot auttaa sinua yksinkertaisissa asioissa ja ohjaa oikean tiedon äärelle. Monimutkaisemmissa asioissa botti kysyy, haluatko siirtyä keskustelemaan chatissa asiakasneuvojan kanssa. Tätä botti ehdottaa asiakaspalvelumme aukioloaikoina arkisin klo 9 - 15. Muina aikoina se pyytää sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla.

Talpan chatbot puhuu aluksi vain suomea. Sille on opetettu satoja kysymyksiä liittyen kaupungin laskujen maksamiseen. Se oppii koko ajan lisää sen mukaan, mitä asiakkaat häneltä kysyvät.

Sinua voisi kiinnostaa

MedicubeX Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksen aulassa.

Itsemittauspiste Kalasataman terveysasemalle

Julkaistu:
Työskentelyä terveysasemalla.

Terveysasemien takaisinsoittoa sujuvoitetaan

Julkaistu: