THL selvittää palvelun laatua terveysasemilla 25.4.-13.5.

Helsingin terveysasemilla kerätään tietoa asiakkaiden kokemuksista ja tyytyväisyydestä palveluun 25.4.-13.5. Kysely on osa THLn kansallista terveysasemakyselyä.
Kivelän terveysaseman henkilökuntaa.

Helsingin terveysasemilla kerätään tietoa asiakkaiden kokemuksista ja tyytyväisyydestä palveluun 25.4.-13.5. Kysely on osa THL:n kansallista terveysasemakyselyä joka toteutetaan joka toinen vuosi. 

Voit osallistua kyselyyn, jos asioit terveysasemalla maanantain 25.4. ja perjantain 13.5. välisenä aikana. Vastaamisohjeet saat omalta terveysasemaltasi. Saatat saada kutsun kyselyyn myös tekstiviestillä, jos olet asioinut terveysasemalla tiedonkeruun aikana ja antanut luvan tekstiviestien lähettämiseen.

Vastaukset käsitellään nimettöminä ja luottamuksellisesti. Käytämme kyselyn tuloksia omien palvelujemme arvioinnissa ja kehittämisessä. THL analysoi tulokset valtakunnallisesti ja käyttää tietoa tutkimuksessa ja palvelujen arvioinnissa. THL julkaisee kyselyn valtakunnalliset tulokset verkkosivuillaan.

22.4. julkaistun uutisen sisältöä on muutettu, jotta se kertoisi THL:n kyselystä paremmin. Uutisen alkuperäinen otsikko oli: Auta meitä parantamaan palveluamme terveyasemilla — vastaa kyselyyn 27.5. mennessä.