Boka tid för icke-brådskande vård genom att ringa vår kundtjänst. När du ringer bedömer vi vårdbehovet och hur brådskande det är.
Om du inte kan komma till mottagningen du bokat, avboka eller flytta din tid antingen i Maisa eller genom att ringa kundtjänsten. Avboka eller flytta din tid senast 24 timmar före mottagningen för att undvika avgift.
Vi använder ett återuppringningssystem. Om vi inte kan svara genast, lämna en återuppringningsbegäran vardagar må–to kl. 7–16, fr kl. 7–15, så kontaktar vi dig. Efter att du har bett om återuppringning behöver du inte kontakta oss på något annat sätt. Det räcker att be om återuppringing en gång. Vi ringer tillbaka till dig från stadens nummer som börjar med 09 310.
Vår kundtjänst har öppet må–to kl. 7–18, fr kl. 7–15. Vi svarar på avbokningssamtal och ringer tillbaka under hela öppettiden.
Den mest hektiska tiden i vår kundtjänst är vanligtvis i början av veckan. När du ringer utanför rusningstiden, betjänas du smidigare.
Ring kundtjänsten 09 310 51 400(Link startar ett telefonsamtal)
Avbokningar erbjuds dem som bokat tid
Om en tid blir ledig till det proffs du bokat tid hos, kan du få ett automatiskt SMS om avbokningen och därmed få vård tidigare.