Varaa aika kiireettömään hoitoon soittamalla asiakaspalveluumme. Kun soitat, arvioimme hoitosi tarpeen ja kiireellisyyden.
Jos et pääse varatulle ajalle, peru tai siirrä aikasi joko Maisassa tai soittamalla asiakaspalveluun viimeistään 24 tuntia ennen vastaanottoa, jotta vältyt sakkomaksulta.
Käytössämme on takaisinsoittojärjestelmä. Jos emme pysty heti vastaamaan, jätä soittopyyntö arkisin ma–to klo 7–16 ja pe klo 7–15, niin otamme sinuun yhteyttä. Kun olet jättänyt soittopyynnön, sinun ei tarvitse olla yhteydessä enää muulla tavoin. Yksi soittopyyntö riittää. Soitamme sinulle takaisin kaupungin 09 310 -alkuisesta numerosta.
Asiakaspalvelumme on avoinna ma–to klo 7–18, pe klo 7–15. Vastaamme peruutuspuheluihin ja soitamme takaisin koko aukioloajan.
Ruuhkaisin aika asiakaspalvelussamme on yleensä viikon alussa. Kun soitat kiireisimmän ajan ulkopuolella, saat asiasi sujuvammin hoidettua.
Soita asiakaspalveluun 09 310 51 400(Linkki aloittaa puhelun)
Ajan varanneille tarjotaan peruutusaikoja
Jos vastaanottoaikoja vapautuu siltä ammattilaiselta, jolle olet jo varannut ajan, voit saada peruutusajasta automaattisesti tekstiviestin, ja näin päästä aikaisemmin hoitoon.