Työvoimaviranomaisen tehtävät siirtyvät TE-toimistoilta kunnille 1.1.2025. Jatkossa sinua palvelee Helsingin kaupungin työllisyyspalvelut. Palvelumme saattavat ruuhkautua. Lue ajankohtaiset tiedot uudistuksesta.(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)

Päivitämme Helsingin työllisyyspalveluiden verkkosivuja. Siirtymävaiheessa jotkin tiedot saattavat päivittyä verkkoon viiveellä. Ota yhteys tarvittaessa asiantuntijaan Työmarkkinatorin asiointipalvelussa(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) ennen kuin teet toimenpiteitä. Ruotsin- ja englanninkieliset sivut julkaistaan myöhemmin.

Palaute työllisyyspalveluille

Auta meitä kehittämään toimintaamme työllisyyspalveluissa. Haluamme tarjota sinulle asiantuntevaa, asiakasläheistä ja yksilöllistä palvelua. Mielipiteesi palveluistamme on arvokas, jotta voimme korjata mahdolliset epäkohdat.

Tällä sivulla

Anna palautetta

Yksityishenkilöt voivat antaa palautetta Helsingin työllisyyspalveluille ja jättää viestin kaupungin palautejärjestelmään. Silloin käsittelemme palautteita järjestelmällisesti, ohjaamme oikeille henkilöille ja seuraamme niihin vastaamista. Voit lähettää palautetta Helsingin työllisyyspalvelujen yleisestä toiminnasta kaupungin yleisellä palautelomakkeella.(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) 

Yleiseen palautteeseen ei tule kirjoittaa omia henkilökohtaisia ja arkaluonteisia asioitasi. Lähetä palaute omien asioidesi hoitamisesta tai saamaasi palvelusta viestinä Asiointi –palveluun(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) Jos pitää lähettää henkilökohtaisia tietoja Helsingin työllisyyspalveluille, täytyy käyttää tietoturvallista Securemail-palvelua. Palvelun käyttö vaatii vahvan tunnistautumisen.

Siirry lähetyspalveluun Viestin lähetys - Helsingin kaupunki(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) (Securemail)

Asiakastyytyväisyys

Tehtävämme on tukea sinua työnhakijana. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palveluamme ja sen laatua. Keräämme asiakaspalautetta ja seuraamme asiakaskokemusta. Yksittäinenkin huomio palvelusta ja tavastamme toimia on meille arvokas.

Teemme säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyitä. Toivomme, että vastaat kyselyihin työllisyyspalveluista, jos saat sellaisen esimerkiksi sähköpostitse tai kirjeitse.

Toimipisteidemme auloista löydät laitteita, joilla voit jättää palautetta käyntisi yhteydessä.

Järjestämme myös erilaisia asiakasraateja ja -haastatteluja, kun kehitämme palveluitamme. Tiedotamme näistä mahdollisuuksista muun muassa tällä verkkosivulla sekä sosiaalisen median kanavissamme.

Tietosuoja ja henkilötietojen käsittely

Vastaamme yhteisrekisterinpitäjänä valtion kehittämis- ja hallintokeskuksen (KEHA-keskus) kanssa asiakkaittemme tietosuoja-asetuksen mukaisten oikeuksien toteutumisesta.