Tällä sivulla
- Ladataan sisällysluetteloa
Anna palautetta
Yksityishenkilöt voivat antaa palautetta Helsingin työllisyyspalveluille ja jättää viestin kaupungin palautejärjestelmään. Silloin käsittelemme palautteita järjestelmällisesti, ohjaamme oikeille henkilöille ja seuraamme niihin vastaamista. Voit lähettää palautetta Helsingin työllisyyspalvelujen yleisestä toiminnasta kaupungin yleisellä palautelomakkeella.(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Yleiseen palautteeseen ei tule kirjoittaa omia henkilökohtaisia ja arkaluonteisia asioitasi. Lähetä palaute omien asioidesi hoitamisesta tai saamaasi palvelusta viestinä Asiointi –palveluun(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) Jos pitää lähettää henkilökohtaisia tietoja Helsingin työllisyyspalveluille, täytyy käyttää tietoturvallista Securemail-palvelua. Palvelun käyttö vaatii vahvan tunnistautumisen.
Siirry lähetyspalveluun Viestin lähetys - Helsingin kaupunki(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) (Securemail)
Asiakastyytyväisyys
Tehtävämme on tukea sinua työnhakijana. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palveluamme ja sen laatua. Keräämme asiakaspalautetta ja seuraamme asiakaskokemusta. Yksittäinenkin huomio palvelusta ja tavastamme toimia on meille arvokas.
Teemme säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyitä. Toivomme, että vastaat kyselyihin työllisyyspalveluista, jos saat sellaisen esimerkiksi sähköpostitse tai kirjeitse.
Toimipisteidemme auloista löydät laitteita, joilla voit jättää palautetta käyntisi yhteydessä.
Järjestämme myös erilaisia asiakasraateja ja -haastatteluja, kun kehitämme palveluitamme. Tiedotamme näistä mahdollisuuksista muun muassa tällä verkkosivulla sekä sosiaalisen median kanavissamme.
Tietosuoja ja henkilötietojen käsittely
Vastaamme yhteisrekisterinpitäjänä valtion kehittämis- ja hallintokeskuksen (KEHA-keskus) kanssa asiakkaittemme tietosuoja-asetuksen mukaisten oikeuksien toteutumisesta.