Palaute

Haluamme tarjota sinulle asiantuntevaa, asiakasläheistä ja yksilöllistä palvelua.

Anna palautetta työllisyyspalveluille

Voit antaa yleistä palautetta Helsingin työllisyyspalveluiden toiminnasta kaupungin palautejärjestelmässä(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun). Silloin käsittelemme palautteita järjestelmällisesti, ohjaamme oikeille henkilöille ja seuraamme niihin vastaamista.

Yleiseen palautteeseen ei tule kirjoittaa omia henkilökohtaisia ja arkaluonteisia asioitasi. Lähetä palaute omien asioidesi hoitamisesta tai saamaasi henkilökohtaisesta palvelusta Työmarkkinatorin asiointipalvelussa(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun). Sähköpostia lähettäessä tulee käyttää tietoturvallista Securemail-lähetyspalvelua(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun). Palvelun käyttö vaatii vahvan tunnistautumisen.

Asiakastyytyväisyys

Tehtävämme on tukea sinua työnhakijana. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palveluamme ja sen laatua. Keräämme asiakaspalautetta ja seuraamme asiakaskokemusta. Yksittäinenkin huomio palvelusta ja tavastamme toimia on meille arvokas.

Teemme säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyitä. Toivomme, että vastaat kyselyihin työllisyyspalveluista, jos saat sellaisen esimerkiksi sähköpostitse tai kirjeitse.

Toimipisteidemme auloista löydät laitteita, joilla voit jättää palautetta käyntisi yhteydessä.

Järjestämme myös erilaisia asiakasraateja ja -haastatteluja, kun kehitämme palveluitamme. Tiedotamme näistä mahdollisuuksista muun muassa tällä verkkosivulla sekä sosiaalisen median kanavissamme.

Tietosuoja ja henkilötietojen käsittely

Vastaamme yhteisrekisterinpitäjänä valtion kehittämis- ja hallintokeskuksen (KEHA-keskus) kanssa asiakkaittemme tietosuoja-asetuksen mukaisten oikeuksien toteutumisesta.

Helsingin kaupungin tietosuojaselosteet