Aikuissosiaalityön ammattilaisiin voit olla yhteydessä niin arkielämään liittyvissä haasteissa kuin erilaisissa kriisitilanteissa. Arvioimme tilannetta kanssasi ja saat apua, tukea, ohjausta sekä neuvontaa.
Saatat tarvita neuvoja tai tukea esimerkiksi silloin, kun kyseessä on toimeentulo- ja talousasiasi mutta yhtä lailla toimintakykysi, hyvinvointisi tai ihmissuhteesi.
Palvelumme perustuu kanssasi tehtyyn palvelutarpeen arviointiin ja asiakassuunnitelmaan. Tarvittaessa saat nimetyn omatyöntekijän palvelusi ajaksi.
Jos sinulla on jo nimetty omatyöntekijä, ole yhteydessä häneen joko Maisan kautta tai työntekijäsi puhelinaikana.
Jos sinulla ei ole nimettyä omatyöntekijää, palvelemme sinua puhelimitse arkisin klo 8.15-16 oman asuinalueesi toimipisteessä. Samat puhelinnumerot palvelevat myös viranomaisia ja muita yhteistyökumppaneita.
Palvelemme sinua myös kasvokkain asuinalueesi sosiaalityön palvelupisteissä arkisin 10-14 ilman ajanvarausta. Huomioithan, että voit joutua odottamaan vuoroasi.
Olemme keskittäneet ruotsinkielisten yli 30-vuotiaiden aikuissosiaalityön palvelut Malmin palvelupisteeseen.
Asioi verkossa
Ota yhteyttä omatyöntekijääsi Maisassa
Miten löydän oman palvelupisteeni?
Jos olet uusi asiakas, eikä sinulla ole nimetty omaa sosiaalityöntekijää tai sosiaaliohjaajaa, saat palvelua omasta palvelupisteestäsi joko puhelimitse tai asioimalla paikan päällä.
Katso oman palvelupisteesi yhteystiedot
Huom! Samat puhelinnumerot palvelevat myös viranomaisia ja muita yhteistyökumppaneita.
Miten löydän omatyöntekijäni yhteystiedot?
Jos olen asioinut meillä aikaisemmin, sinulle on saatettu nimetä oma sosiaalityöntekijä tai -ohjaaja. Tässä tapauksessa omatyöntekijäsi on antanut sinulle yhteystietonsa ja kertonut, milloin ja miten hänet tavoittaa parhaiten.
Jos olet kadottanut omatyöntekijäsi yhteystiedot, katso ne puhelinluettelosta oman palvelupisteesi alta.
Jos et löydä yhteystietoja tästä, voit soittaa oman palvelupisteesi puhelinneuvontaan.