
Si aan qaab tayaysan ugu hirgelinno hawlaha dayactirka ah ee buundada cimriga buundada u sii jiro illaa iyo mustaqbalka fog, waa lagamamaarmaan in la hakiyo socodka metrooga. Haddii aan socodka la hakin, hawlaha dayactirku wakhti dheer ayuu qaadan lahaa kharashaadku si xaddhaaf ah ayeey u kordhi lahaayeen. Waxaa hakinta metrooga la isku dayayaa, in dhibka soo gaaraya musaafuriintu uu sida ugu macquulsan u yaraado.
Inta lagu jiro hakadka gaadiidka metrooga ayaa sidoo kale dib u habayn aasaasi ah iyo dayactirro kale oo yaryar lagu samaynayaa maxadadda metrooga ee Vuosaari.
Hawlaha dayactirka ah ee buundada metriiga Vuosaari
Dayactirka aasaasiga ah ee lagu samaynayo buundada metrooga Vuosaari waxaa lagu hagaajinayaa biyo dareerka iyo dildillaacyada qaabdhismeedka buundada ku yimid. Waxaa kale la cusboonaysiinaa biyo-celinta iyo nidaamka qallajinta buundada, si mustaqbalka aanay biyuhu u waxyeelleyn buundadka.
Buundadu waxay jirtaa 28 sano kanina waa dayactirkii koowaad ee si buuxda loogu sameeyo. Mashruuca buundadu waa ka dhib badanyahay dayactirkii lagu sameeyay buundada isku xirta Kontula iyo Mellunmäki xilligii uu gaadiidka metrooga hakatka ku jira ee xagaagii 2024, sababtoo ah waxaa hawlo badan lagu qabanayaa biyaha hoostooda.
Dayactirka aasaasiga ah ee maxadadda metrooga Vuosaari
Qaabab badan ayaa loo dayactirayaa aagga kaabadda maxadadda metrooga Vuosaari. Waxaa kale oo la cusboonaysiinayaa jaranjarada socota, biyo celinta kaabadda, nalal iyo nidaamka farsamo ee maxadadda. Waxaa dayactirka looga dhigayaa maxadadda metrooga ee Vuosaari mid sidii hore ka ammaan badan, ka shaqo badan, ka raaxo badan kana tamar tashiil badan.
Mashaariicyada yaryar
Inta lagu jiro kala go'a gaadiidka ayaa sidoo kale dhabbaha metrooga iyo hareerihiisa lagu samaynayo shaqo badan oo dayactir u baahan. Tusaale ahaan, waxaa la cusboonaysiinayaa nalalka maxadadda metrooga Rastila agagaarka Itäkeskusna qaybqayb ayaa loo samaynayaa.
Basaska ayaa shaqaynayaa inta lagu jiray hakatka gaadiidka
Maamulka gaaiidka soonaha Helsinki (HSL) ayaa in kordhinaya inta uu gaadiidka metroogu hakatka ku jiro basaska ka shaqaynaya inta u dhexeysa Vuosaari iyo Itäkeskus, si uu socodkaadu u noqon mid hufan.
- Baska 99V ayaa ka baxaya maxadadda metrooga Vuosaari wuxuuna aadayaa Itäkeskus isagoo sii maraya Rastila, laakiin ma joogsanayo maxadda Puotila. Ma jiro bas toos ah oo ka baxaya Puotila ee aadaya Vuosaari ama Rastila.
- Baska 560 ayaa ka baxaya maxadadda Rastila wuxuuna aadayaa maxadadda metrooga ee Mellunmäki isagoo sii maraya Vuosaari, halkaas oo aad si caadiga uga raaci karto metrooga.
- Baska 98 ayaa ka baxaya Rastila wuxuuna aadayaa maxadadda metrooga Itäkeskus.
Waxaad marinno kala duwan oo aad kala dooran karto ka heleysa Hagaha marinnada (af ingiriis)(Link leads to external service)
Ka akhri ogeysiisyada HSL ee ku saabsan isbeddellada gaadiidka ee soonaha Vuosaari (af ingiriis)(Link leads to external service)
Fiiro u yeelo marka aad jirdka marayso dayactirka jidka marinka hoose ee Vuosaari
Waxaa xagaaga 2025 billaabayana dayactirka jidka marinka hoose ee Vuosaari, kaas lagu cusboonaysiinayo nidaamka marinka hoose lagulana dayactiraryo qaabdhismeedkiisa. Sababo ammaan dartood ayaa gaadiidka laga xirayaa marinka hoose qiyaastii sannad. Waxaa inta dayacytirku socdo gaadiidka loo leexinayaa jid wareeg ah oo isu maraya Itäväylä–Kallvikintie–Niinisaarentie–dekedda Vuosaari. Waxaa dhici karta, in xilliga dayactirka ay waddooyinku ciriiri noqdaan subaxdii iyo galabtii iyo weliba xilliyada xamuulka laga dejinayo maraakiibta dekadda Vuosaari.